جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

سازماندهی آسانِ فایل ها با Qfiling

 

سازماندهی آسانِ فایل ها با Qfiling

کار Qfiling اتوماسیونِ مدیریت و سازماندهیِ فایل های شماست. کافی است فایل های خود را دسته بندی کرده و یک جدول زمان بندی تعیین کنید، بقیه ی امور را کیو فایلینگ انجام خواهد داد! راهی ساده، هوشمند و موثر برای مدیریت فایل ها.

 

کیو فایلینگ چگونه کار می کند؟

هنگام استفاده از کیونپ به عنوان یک ذخیره ساز متمرکز برای فایل ها ، سازماندهیِ موثرِ اطلاعات بخشی اساسی از مدیریت و استفاده ی ذخیره ساز است. اما زمانی که با تعداد بسیار زیادی فایل که در چندین پوشه و دسته بندی مختلف پخش شده اند سر و کار پیدا می کنید، مدیریت آن ها بسیار دشوارتر، زمان بَر تر و دردسرساز خواهد شد. با کیو فایلینگ سازماندهی و مدیریت فایل ها اتوماتیک و موثر خواهد شد.

تعریف اصولِ کیو فایلینگ در سه قدمِ ساده

اپلیکیشن Qfiling 2.0 یک رابط کاربری ساده در اختیار شما قرار می دهد که توسط آن می توانید قوانینِ مخصوص به خود را برای کار با این اپلیکیشن تعریف کنید.

 

قدم اول

با کیو فایلینگ می توان فیلترهای متنوعی را جهت سازماندهی و مدیریت فایل ها اختصاص داد. شامل نام، حجم فایل، تاریخ ایجاد فایل و غیره.

قدم دوم

طی روند سازماندهیِ فایل ها، ماژول های متنوعی برای اتوماتیک کردن کار ویرایش فایل ها وجود خواهد داشت. قابلیت هایی شامل تبدیل فُرمت ویدئو، رمزنگاری، فشرده سازی و بسیاری امکانات دیگر در اختیار شما خواهد بود.

قدم سوم

کافی است یک مقصد برای ذخیره شده فایل ها، همچنین ساختار پوشه ها و آپشن های دیگری چون تغییر نام فایل ها را تعریف کنید تا کیو فایلینگ به صورت خودکار کار دسته بندی و سازماندهی فایل ها را انجام دهد.

دسته بندی فایل ها

کیو فایلینگ دارای دسته بندی های مختلفی چون عکس ها، ویدئوها، موزیک، ایمیل و فایل های متنی است. بعد از تنظیم کردن کیو فایلینگ، فایل های هر پوشه به صورت خودکار در دسته بندی های مربوط به خود قرار خواهند گرفت.

زمان بندیِ نتایجِ آن

کیو فایلینگ را می توانید به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی یا ماهانه تنظیم کنید. سیستم به صورت خودکار مسیردهی فایل ها را به عهده خواهد گرفت.

 

انتقال فایل ها با انعطاف پذیری بالا

کیو فایلینگ نه تنها بر روی ذخیره ساز داخلِ شبکه (لُکال) بلکه بر روی دستگاه های اکسترنال و نَس هایی با دسترسی از راه دور (ریموت) نیز کار می کند. فقط فایل هایی که خودتان انتخاب می کنید پشتیبان گیری (بَک آپ) و منتقل می شوند.

گسترشِ آسان با همبندی VJBOD

همبندی VJBOD به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از فضاهای خالیِ دیگر نَس های شبکه، فضای ذخیره سازیِ نَس خود را به صورت مجازی افزایش دهید. این روش از همبندی راهی آسان و موثر برای انتقال فایل ها میان چندین ذخیره ساز مختلف (و دور از هم) محسوب می شود.

فواید بهره مندی از کیو فایلینگ

سرعتِ بالا: تمام تنظیمات با چند کلیک سریع و ساده انجام خواهد شد.

سازماندهی: تمام فایل ها بر اساس تنظیماتی که اِعمال می کنید سازماندهی و مرتب سازی خواهند شد.

بهره وری بالا: فایل های شما به صورت خودکار و در بازه های زمانی منظم دسته بندی می شوند، بدون نیاز به هر گونه اقدام یا اتلاف زمان از جانب شما.

مدیریت فایل ها: انضباط دسته بندی ها، پیدا کردن هر فایل ها را برای شما بسیار آسان تر می کند.